S. 112 Teht 23 complaint.

Dear Mr Salohalme

Thank you for wonderful holiday, we had the time of our life.

The Venus Beach hotel was five star hotel as advertised, but the breakfast was really poor quality throughout our vacation. There was also noise coming from an adjacent room which we complained about a few times, but nothing was done about it.

Me and my family would like some compensation, maybe returning some of our money, because of breakfast was bad and noise was annoying and nothing was done about it despite our requests.

We really loved our trip and probably will use your services again.

Yours sincerely

Teemu Määttä

Advertisements

Tietoja kil12teemum

34y old student at Kajaani
This entry was posted in Business Communication Skills. Bookmark the permalink.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s